To już jest koniec?
a***@gmail.com
2019-05-19 06:57:47 UTC
Dobrym gitarzystą zostajesz dopiero wtedy, gdy potrafisz na banjo zagrać coś smutnego.

Pozdr
2late
2019-05-19 08:28:58 UTC
Post by a***@gmail.com
Dobrym gitarzystą zostajesz dopiero wtedy, gdy potrafisz na banjo zagrać coś smutnego.
Na to wyglada.

Tax:

Dzwonię do żony, mówię, że wszystko stracone, biznes padł i jestem
spłukany. Przyjeżdżam do domu, a jej już nie ma, spakowała swoje rzeczy i
się wyniosła. I dobrze. Po co mi baba bez poczucia humoru?

***

- Czy przyjmujesz Islam?
- Tak.
- Czy wierzysz w Boga, ktoremu na imie Allah i jego proroka Mahometa?
- Tak.
- Czy zobowiazujesz sie modlic przynajmniej piec razy dziennie?
- Tak, tak, tak. Kurwa, czy moge w koncu poslubic te szesciolatke?

Roberto
2019-05-19 17:17:32 UTC
- Kochanie, wracam z pracy, ale się spóźnię, bo stoję w korku
- A długi ten korek?
- Nie wiem, stoję pierwszy.
Pozdrawiam
m4rkiz
2019-05-22 10:09:18 UTC
nie tylko tu

"informujemy, że w związku z bardzo niską popularnością usługi USENET
zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną
wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów."

jak sie nazywa wodna mrowka?

hydrant
Krzysztof L
2019-05-22 20:43:16 UTC
"Co ma początek musi mieć kres"
Ale my się nie poddajemy!

Tax:
- O, przyszło moje kochane 60 kilogramów!
- Przecież wiesz, że ja ważę 66.
- Nie wszystko w tobie kocham.
hydrant
viktorius
2019-05-23 08:11:59 UTC
Post by m4rkiz
[...]
news.chmurka.net

TAX elektryzujący

- Co mówi elektryk do przyjaciela ?
- Będziemy w kontakcie

- Czy mieszkańcy Marsa mają prąd elektryczny?
- Nie, bo nie mają uziemienia.
--
viktorius