serwery nntp
sap
2019-11-28 17:40:51 UTC
Hello
Po kilkunastu latach przypomniałem sobie o istnieniu Usenetu. Jestem mile zaskoczony, że Grupa zwana czasem Wszechwiedzącą jeszcze istnieje.
Mam w zw. z tym pytanie: jako, że nie przepadam za używaniem browsera ani do maili ani tym bardziej do newsów - czy istnieje jeszcze jako tako działający serwer NNTP z którym dogada się np. Thunderbird bym spokojnie mógł poczytać stare i nowe (mam nadzieję, że się będą jeszcze pojawiać) posty Grupy?

TAX:

Kobieta z rana dzwoni do swojego szefa i mówi mu, że nie przyjdzie do pracy, bo jest chora.
- A co pani jest? - pyta szef.
- Mam jaskrę analną.
- Że co?! Czym to się objawia?!
- Po prostu nie widzę dziś możliwości przytoczenia swojej dupy do pracy...

Sap
Adam Pietrasiewicz
2019-11-28 18:23:10 UTC
news.neostrada.pl

Tax

Zakład szewski w Odessie. Przychodzi Kon odebrać swoje buty z naprawy.
Daje kwitek.
- Dobrze. Obywatelu należy się dwieście rubli.
- Ooo... co tak tanio? W cenniku naprawa stoi czterysta rubli! Promocja
jakaś? Jak miło!
- Żadna promocja. Buty zostały naprawione. Ale jeden zgubiliśmy.
Adam
M.
2019-11-29 07:58:46 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
sap
2019-11-28 19:00:14 UTC
Post by sap
[...]
Dzięki, działa.

TAX

Rozmowa kwalifikacyjna:
- Proszę opowiedzieć coś więcej o sobie.
- Wolałbym nie, ponieważ naprawdę zależy mi na tej pracy.
Queequeg
2019-11-29 12:23:06 UTC
Post by sap
Po kilkunastu latach przypomniałem sobie o istnieniu Usenetu. Jestem
mile zaskoczony, że Grupa zwana czasem Wszechwiedzącą jeszcze istnieje.
Tak... inercja w Usenecie jest dosyć duża :)
Post by sap
[...]
http://news.chmurka.net/lista.php

Tax:

Zgodnie z regułami budowlanego BHP: głowa musi być zabezpieczona kaskiem,
a dupa - odpowiednimi papierami.

Dziecko: Mamo, co to jest czarny humor?
Mama: Widzisz mężczyznę bez rąk? Powiedz mu, żeby zaklaskał.
Dziecko: Mamo! Jestem ślepy!
Mama: Dokładnie.

Mąż zabrał żonę na polowanie. Zauważył zwierzaka, wziął flintę, celuje,
nagle żona go łaje:
- Gdzie w tego zająca celujesz?! Nie wiem, jak przygotować zająca.
Strzelaj do ziemniaków lepiej!