Selfie wg KSM
o***@neostrada.pl
2019-07-07 15:56:13 UTC
Jak to nie wiesz co to jest selfie?
Ja ci wytłumaczę to chodzi o to, że jak, że jak chcesz zrobić coś,
a nie masz kogoś żeby ci to coś zrobił
to to coś musisz zrobić sobie z rąsi.
abn140
2019-07-08 19:24:27 UTC
Post by o***@neostrada.pl
sobie z rąsi.
imo tak wlasnie jest.
w ang. selfi znaczy na pl w wolnym tlumaczeniu samojebka.
mimo ze slowo to u nich znaczy samojebka to selfi sie zacnie przyjelo i im
na autofoty samojebka mowic nie jest grzesznie.
w pl jak zwykle z dupy strony.
no co komu by przeszkadzalo jakby na takie foty sie mowilo zgodnie z natrura
samojebka?
bierzesz fona, jeb. i zrobione.
no o co chodzi?
grupa jest trup wiec spierdalam w podskokach, albowiem i tak nikt tego nie
czyta.
no dobra.
tax 1
wladza w pl.
tax 2
opozycja w pl
tax 3 - ten jest imo najlepszy;
ciagle jeszcze tu siedze.....
Queequeg
2019-07-09 07:47:04 UTC
Post by abn140
[...]
Gówno a nie tax.

To prawidłowy tax:

- Tato, skąd masz ten siniak pod okiem?
- Ty zaraz będziesz miał dwa, jeśli jeszcze raz twoje przyjaciółeczki
zostawią swoje majtki w moim samochodzie!

Francuzka spaceruje po Lasku Bulońskim. Nagle przed nią na ścieżkę z
krzaków wyskakuje nieznajomy mężczyzna, chwyta ją, wciąga w krzaki i
wykorzystuje. Chwilę później pyta:
- Słuchaj, a jak wrócisz do domu, a mąż spyta, gdzie byłaś, to co mu
powiesz?
- Powiem wszystko tak, jak było: szłam przez Lasek Buloński, ktoś
wyskoczył, złapał mnie, zaciągnął w krzaki i wykorzystał dwa razy...
- Jak to "dwa razy"? Raz!
- A co, monsieur, spieszy się pan dokądś?

Natasza Rostowa zajrzała do szafy porucznika Rżewskiego i zawołała ze
zdziwieniem:
- Poruczniku, masz tam otwartą butelkę wódki!
- Natasza, to nie moje - to moli.
- Mole jedzą futra!
- Moje mole futra nie jedzą - one nim zagryzają!

Zbiera się kierownictwo podwładnych.
- Mamy dwie nowiny: dobrą i złą. Od której zacząć?
- Od dobrej.
- Jutro nie pracujemy.
- A zła?
- A wy pracujecie.