Czarnobyl
Maćko
2019-06-30 08:58:06 UTC
Na fali popularności serialu.

Mam znajomego, który mieszka pod Czarnobylem. Oglądał serial. Powiedział, że naliczył 9 nieścisłości historycznych na palcach jednej ręki.

Podobno rumianek z lasu pod Czarnobylem leczy nawet złamania otwarte,ale trzeba go przedtem dogonić.

tax:

"W 1940 roku przeprowadzono doświadczenie, które dowiodło, że waga jednej butelki piwa nie wpłynie znacząco na zmęczenie kobiety... która przyniesie tę buteleczkę do domu wraz z innymi zakupami ..."

Czasami chowam swojej żonie inhalator. Sąsiedzi mają mnie za ogiera gdy słyszą zza ściany sapiąco-błagalne “Daj mi go, proszę”.

Budzi się Cygan po operacji i w krzyk:
- Aaaaa!!! Nie czuję nogi, nie czuję nogi!!!
- Proszę pana - odpowiada pielęgniarka - Proszę się uspokoić. Musieliśmy ją panu umyć do operacji...
o***@neostrada.pl
2019-07-14 11:49:31 UTC
Post by Maćko
Mam znajomego, który mieszka pod Czarnobylem. Oglądał serial. Powiedział, że naliczył 9 nieścisłości historycznych na palcach jednej ręki.
Suchar dla przypomnienia

Dziadek z wnuczkiem spacerują po Moskwie

- Dziadku co to za pomnik?
- To jest pomnik naszego wielkiego wodza rewolucji - Włodzimierza Lenina. Dobrze, że interesujesz się historią.
I dziadek pogłaskał wnuczka po główce.

- Dziadku, a ten pomnik to czyj?
- To jest pomnik ofiar wielkiej katastrofy atomowej w Czernobylu. Dobrze, ze interesujesz się historią.
I dziadek pogłaskał wnuczka po drugiej główce.