windows 7
u2
2020-06-26 20:55:47 UTC
Mam dwa kompy z siodemka. W obu jednoczesnie klawiatury obrazily sie na
niektore literki. Przypadek?

uriuk

Bankier z Cypru, aby nie zbankrutować - otworzył burdel. Wchodzi
pierwszy klient:
- Ile?
- W dupę 300, w usta - 200 euro.
- A tradycyjnie?
- Nie da rady. Na razie jestem sam.
Queequeg
2020-06-26 21:16:52 UTC
Post by u2
Mam dwa kompy z siodemka. W obu jednoczesnie klawiatury obrazily sie na
niektore literki. Przypadek?
Może na obu zainstalowałeś ten sam program / driver, który coś psuje?

Młody biznesmen mknie swoim nowiutkim porsche. Nagle we wstecznym lusterku
dostrzega migające niebieskie światełko. Niewiele myśląc, wciska pedał
gazu. Niestety, samochód policyjny nie daje za wygraną. Wreszcie biznesmen
zatrzymuje się na poboczu.
Podchodzi policjant, ogląda prawo jazdy kierowcy i mówi:
- Mam za sobą długi dzień, jestem zmęczony i głodny. Jeśli znajdzie pan
jakieś dobre wytłumaczenie, puszczę pana wolno.
- No bo... - kombinuje biznesmen.- W zeszłym tygodniu żona zostawiła mnie
dla policjanta. Bałem się, że chcecie mi ją oddać.
- Życzę miłego weekendu - salutuje policjant.

Mężczyzna wchodzi wieczorem do lokalu. Spostrzega siedzącą przy barze
atrakcyjna kobietę. Podchodzi i zagaja:
- Co porabiasz, ślicznotko?
Ona patrzy mu w oczy i odpowiada:
- Co porabiam? Dymam, kogo popadnie. Wszystkich jak leci. Starannie, na
wylot i wszędzie. W domu, w biurze, nawet tutaj. Uwielbiam dymać kogo się
da. Od kiedy skończyłam naukę, nie robię nic innego. Na to on:
- No proszę, coś podobnego! Bo ja też jestem prawnikiem. A pani mecenas to
w której kancelarii pracuje?

"Twierdzi się, że promieniowanie X zostało odkryte przez Rentgena, jednak
już kilka wieków temu rosyjski bojar Morozow pisał do żony: Przejrzałem
cię na wylot przeklęta szmato"
--
Córeczka pyta mamę:
- Co to jest impotencja?