Pytanie nie na trzeźwo:
ortomed
2021-10-16 08:42:27 UTC
A co jeśli na Marsie jest woda, bo już tam kiedyś byliśmy, ale zj*baliśmy klimat i wysłaliśmy Adama i Ewę na ziemię, a kapsuła w której przylecieli była asteroidą, która zabiła dinozaury?
PiteR
2021-10-16 13:22:19 UTC
Post by ortomed
A co jeśli na Marsie jest woda, bo już tam kiedyś byliśmy, ale
zj*baliśmy klimat i wysłaliśmy Adama i Ewę na ziemię, a kapsuła w
której przylecieli była asteroidą, która zabiła dinozaury?
Właśnie dziś o tym myślałem w pracy czy dożyję lądowania na Marsie i w
któym roku rozszerzymy się na niego? Czy będzie można nie wpuszczać na
Marsa ruskich i chińczyków?

Ciekawe czy po kosmosie latają łowcy planet takich jak nasza
i na powitanie rozdają lusterka a potem wszystkim podrzynają gardło.

- mój Jezu! dałeś ludziom uszy a wcale Cię nie słuchają
- w 2020r będzie wielka zaraza synu
- acha i wtedy usłyszą, jak trwoga to do Boga?
- nie mój synu, ale będą mieli o co zaczepić maseczki
--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
ortomed
2021-10-17 09:18:32 UTC
Właśnie dziś o tym myślałem w pracy czy dożyję lądowania na Marsie (...)
Alternatywa A - fajna praca.
Alternatywa B - czy szef wie co robisz w pracy?
Alternatywa C - jesteś szefem. Czy wiesz co Twoi pracownicy robią w pracy?

Tax
Rok 2121. Bezstresowo wychowany absolwen (końcówka wyrazu ukryta z powodu ideologii gender) wyższej uczelni pilotażu prowadzi na Marsa rakietę Rianayr. Z piktogramów wynika, że za Księżycem ma skręcić w prawo. Kierunek skrętu pokazuje laserowozielona strzałka na jednej z sześciu ścian tabletu GoogleSpace w kształcie kostki. Pozostałe pięć ścian wyświetla reklamy, a i sama strzałka jest widoczna między reklamami jedynie na sekundę. Pilot nie umie czytać, ani nie odróżnia strony prawej od lewej. Nie odróżnia też kierunków góra-dół, co w stanie nieważkości i tak nie ma żadnego znaczenia. Nigdy nie korzystał z toalety, ponieważ od niemowlęcia ma założony samoczyszczący pampers. Radio zagłusza permanentna muzyka RaPPolo przerywana jedynie krótką modlitwą w intencji powodzenia misji od której tak naprawdę wszystko zależy.