Ktoś pamięta?
m***@gmail.com
2017-02-23 13:24:50 UTC
W szkole nauczyli mnie rozpoznawać jeziora Ameryki Środkowej, mnożyć pisemnie i odmieniać przez przypadki. Nauczyli mnie, że bociany lecą od nas aż do Tel Awiwu, gdzie wkręcają się w wirniki samolotów.

Że głowa boli na wysokie ciśnienie, bo jest wyższe od tego we krwi. Że Piłsudski, bo Polska.

Nauczyli mnie, grać w kosza i kołować zwolnienie z wf-u.

Nikt mnie, kurwa, jednak nie nauczył, jak być człowiekiem.

Nikt mi nie powiedział, że państwo zabierze połowę, tego, co zarobię. Nikt nie pisnął słówkiem, że ubezpieczalnia nie wypłaci 100% szkody, tylko tyle, ile jej się wydaje. Nikt nie wspomniał, że po 24-tym roku życia jest praktycznie niewykonalnym poznać kogoś nowego. Nikt, do kurwy, nie napisał, że przez enzymy w kiwi jebana galaretka nie stężeje.

Poza Wojtkiem. Wojtek miał piątkę z chemii i teraz sobie pichci metę w zaciszu kuchni jednociągowej.

[koniec cytatu]
I obrazek wspomnianej kuchni.

To fragment bloga komiksowego, który pamiętam sprzed może kilku lat. Komiksy, jeśli się trzymać tego określenia, miały postać: obrazek (czarno-biały) + ściana tekstu drobną czcionką (Courier New?).

Ponieważ tekst był fragmentem obrazka, Google tego nie znajduje. A może blog zniknął już z sieci?
Ktoś widział, ktoś czytywał? Ktoś pamięta tytuł bloga?

Taxy:
Rozmawia dwóch księży:
- Jak sądzisz, czy dożyjemy czasów, gdy zniesony zostanie celibat?
- My pewnie nie, ale nasze dzieci na pewno.

Pracownik banku mówi do klienta:
- W celu uwiarygodnienia poproszę o serię i numer dowodu osobistego.
- Mojego?
- Jak pan da radę, może być mojego.
Jan Stożek
2017-02-23 19:49:21 UTC
Post by m***@gmail.com
- W celu uwiarygodnienia poproszę o serię i numer dowodu osobistego.
- Mojego?
- Jak pan da radę, może być mojego.
Taksów niby się nie komentuje, ale tak mi się skojarzyło....
pierwsze zajęcia z informatyki (AD ~1986) dla studentów inżynierii,
grupa siedzi przy terminalach komputera Odra z systemem George 3 (ja -
przy dalekopisie jako bieglejszy w klawiaturze i robiący mniej błędów
;) ). Asystent opowiada o zajęciach, przedstawia program, zadania,
oceny itp. Przy okazji mówi, że oceny z zadań trzyma w pliku tekstowym
na swoim koncie na tymże komputerze.
"A jeżeli ktoś się włamie i zmieni sobie ocenę na 5?" pyta ktoś z
sali.
"Jeżeli będzie potrafił, to znaczy, że zasługuje na piątkę" -
odpowiada asystent.

Tax: incl.

A jeżeli ktoś nie uznaje, to jeszcze wat:

Rozmawia dwóch adminów:
- Mój kumpel wczoraj w 5 minut uszkodził główny serwer.
- Jest hakerem ?
- Nie, debilem...

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.
Dominik Ałaszewski
2017-02-24 08:52:28 UTC
Post by Jan Stożek
"A jeżeli ktoś się włamie i zmieni sobie ocenę na 5?" pyta ktoś z
sali.
"Jeżeli będzie potrafił, to znaczy, że zasługuje na piątkę" -
odpowiada asystent.
To jeszcze w klimacie stary dowcip- ogłoszenie.

"Duża firma z sektora bezpieczeństwa IT zatrudni hakerów.
List motywacyjny oraz CV prosimy zamieszczać na stronie
www.microsoft.com"

i jeszcze zapasowy:

Trzej hakerzy i trzej lamerzy mieli jechać pociągiem.
Hakerzy kupili jeden bilet na trzech, lamerzy trzy.
Gdy zbliżył sie konduktor, hakerzy pobiegli do toalety.
Konduktor sprawdził bilety lamerom.
Potem zapukał do toalety. Hakerzy wystawili bilet
przez szparę. Konduktor skasował i poszedł.

W drodze powrotnej lamerzy postanowili wykorzystać
świeżo nabyte doświadczenie. Kupili jeden bilet na trzech.
Hakerzy nie kupili żadnego. Gdy zbliżył się konduktor,
lamerzy pobiegli i zamknęli się w toalecie.
Za nimi pobiegli hakerzy. Zastukali do toalety.
Gdy wysunął się bilet, pobiegli z nim i zamknęli
się w nastepnej toalecie.

Wniosek: nie każdy algorytm wymyślony przez hakerów
da się wykorzystać przez lamerów!
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.